Mupp NR 1

mupp Nr 1 måste vara jag ! ! !
Gårdagen, hem stressa efter jobbet. dra iväg till Malin, vinet hade läckt i påsen, fick lukta vin i rumpan hela kvällen ( inte för att någon luktade där men ändå)
Köpte nötter på konsum, väl hos malin så kom vi igång o blandade drinkar, gjorde en fylle film.. Dansade till hennes alla radio kanaler hon har på tv, AS bra musik.. best of 80´s kanalen va BEST.. Satt och härjade för oss själva..
Malin och Min bror är dom få personer som jag har så jävla kul med när vi dricker till detvi kan göra en fest av ingenting, och ja trivs så himla bra !!!
Det vart den roligaste promenaden till Kalle Haag o hans lilla party iaf=)

Kvällen gick , den va trevlig.. malin vart lite väl onykter o trött, så vi skulle köra hem henne.. ja hängde med i bilen till någon TRÅKIG 88: a fest på landet... BBBBÅÅÅRIIING som vi skulle sagt... satt o snacka skit i bilen, kom tillbaka.. doppa fötterna i Poolen och fick komma in i bastun.. det va skönt att basta på fyllan!!! AJJA, jonas följde mej hem..


VÄL HEMMA.. KLOCKAN 02.03

Blir jämt så rastlös, ringde samtal jag inte borde..
Kom på att jag hade tvättstuga imorn ( idag), så jag sprang ner o började tvätta.. MUPP matilda
SATTE Säkert på YLLEPROGRAM 80 grader
Slängde mej i duschen
Körde 23 ggr på min magtränare
Somnade.............
Jo jag hann tydligen städa lite igårkväll ( morgon) också..duktig fylle matilda

Kommentarer
Postat av: hah

ylleprogram på 80 grader, spännande :)

2008-05-02 @ 08:12:26
Postat av: Anonym

Hade nog vart roligare för dig om du var bjuden :)

2008-05-05 @ 13:11:49
Postat av: mattan

jo.. möjligt.. nu va jag bara där för att köra dit david som tur va=) men hoppas ni hade trevligt

2008-05-05 @ 18:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0