Söndags ångest?

Fredagen spenderades med emma i hennes lägenhet i Linköping, vi drack vin och kollade på gamla klass bilder.. Plinkade lite gitarr.... Otroligt Njutbart ! ! ! Drog in till stan och hamnade på Platens... Vart förvånad över att det faktiskt va så mycket folk där.. Skulle åka hem skapligt med 01.30 tåget.. " Någon som tyckte livet va tråkit" hade hoppat framför tåget!!! Vart buss hem och klockan va 03.30 när jag gick o la mej...
Upp och jobba på det... yshhhhyysshh
kollade på alex match, mamma fick sin present, jag grävde ner potatisar.. tog en drink på balkongen med bror..
Sen grill hos malin med ett gäng.. vi drog till parken...
Från attt vara van vid gårdagens musik på Platens o sen komma till parken... Ta mej i RÖVEN
Det va så dåligt så inte ens jag kunde dansa till det, musiken bara vred sej i kroppen...
Fick en ovanligt känsla, ( för att va mej) nä nu vill jag hem ! ! !
Tog en Jävla omväg hem av en anledning.. Tankar bara snurrade i huvet, sömnen i kroppen ville ut, jag stängde in den, själen orkar inte med det... Ska njuta o ta hand om min kropp nu i veckan.. o helst i en MÅNAD framöver...

För första gången på År känner jag för att ta en VIT MÅNAD....?

Nu ska jag till Tranås med familjen och kolla på min nya kusin Melker! Men först ska jag nog hälsa på fåren!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-25 @ 11:06:49
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Hopparn

Den som hoppa framför tåget var Emil Viklund från Mjölby. Född 88, gick bygg på Dacke. Hemskt.

2008-05-28 @ 12:06:15
Postat av: matilda

tråkit att han inte trivdes med livet längre....
Medans andra kämpar för att överleva...

2008-05-28 @ 15:08:18
URL: http://matildafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0