alkohol den solklara utvägen en lördag??? eller??

Jo nyss va det så här att Linnet och jag såg en fråga olle dokumentär..

den handlade om ungdomar, sex, alkohol, sol... snacka om att man får ångest!! då börjar man ju lite att fundera! J kommer inte ihåg den senaste gången jag hade en nykter lördag!! eller jo de va någongång i sommras när jag va dunder sjuk, men då gick vi säkert ut någon dag i veckan istället... annars är de ju samma visa varje helg!! å andra sidan så har man ju ganska kul , men ändå... en hel söndag åt helvete oftast!! varför denna stora grejen med fylla.. nu ska ja inte sitta o sätta andra i skiten, för jag vet att får ja i mig lite så är jag nog den som står och hettsar mest när det väl gäller!!!

ajja, denna http://www.kanal5play.se/program/play/fragaolledokumentaren-s03e06 dokumentär satte iaf snurr i skallen.. hmm, så därför har linnea och jag ändrat våra planer ( vilka förut bestod av att gå ut och ta en after work) till att vara hemma mysa och se på¨dobidoo..

 

God natt Oslo... Imorn är det fredag den 13... break a leg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0