nykter fredag som utlovad=)

jaha, det vart en nykter fedag!! det börjades med att ja jobbade över lite till halv 5 ( skulle slutat 3 i vanliga fall) mötte linnet på stan och handlade två coola tröjor!! Sen hem till johan o jodie och laga lite fredagsmat med sncka i köket... sen kom cissi och mattias så kollade vi på allas vårt Doobidoo.. nu har ja o sambon legat o slö kollat film.. och ska snart stänga ögonen tror ja...
Det snöar ju gytt i OSlo nu... wieee love it.. den där mysiga känslan kommer in, o ja fattar inte var denna depprision de kallar vinter depp har tagit vägen. för mig är den iaf helt borta!!! ska inte alls bli jobbigt att gå o jobba imotn faktiskt... konstigt.. men men, ska lyssna på lite The shins tänkte ja innan ja somnar till mig själv och mina drömmar..


Imorgon ska vi på Tingsek..

Har bara hört lite låtar innan, men jodie o dom drog med mig... o ja säger ju inte nej, satt nu o lyssnade lite och fick se en bild på honom.. Han sjungen ju inte bara bra,HAN ÄR JU FETT SNYGG OCKSÅ... sweet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0