tillbaka

tillbaka i oslo med blandade känslor..
känns skönt att vara tillbaka.. men samtidigt har det vart så skönt att vara hemma! bästa hemresan på länge! nu ligger linnea och ja i varsin säng o ska sova.. jobbet väntar imorn och ja känner att ja har lite ny energi!!

MÅSTEN som ja måste ta tag i just nu innan ja får lite ångest är:

  • fixa visum till bali
  • ta en spruta i rumpan till bali
  • vårstäda min garderob och rum
  • hitta mitt svenska kort
  • föra över pengar till mitt svenska konto


stannade 5 timmar i Göteborg påväg till oslo och fikade med crall och hans polare danne! vi gick på stan och hade det allmänt mysigt i goa göteborg!!! måste ändå säga att jag redan saknar min lilla hundvän..
( bilden är tagen hos min morbror och åsa med deras 4 underbara hundar.. crall vart kär och ska ha ett antal själv någon gång i tiden)

GODNATT..... oslo- mjölby- tranås- kungsbacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0