Bröllopsyra

Det har vart bröllop.. Cralls bästa kompis peter och hans fru Veronika gifte sig 3 dagar efter min hemkomst från Bali.. Det va ett underbart bröllop, hade inte träffat typ någon där innan, men det va super kul ändå!!

Fick dra på mig min gamla siden-balongklänning fran HM ( som ja redan haft på 3 bröllop) och sen en sjal så va ja good too go....

Vi bodde under den första veckan i Peters kollonistuga mitt i Göteborg!! det va verkligen supermysigt.. kunde inte blivigt bättre efter att ha saknat min lilla kille i 6 veckor och sen ligga i en liten stuga o mysa!!!                           Jag kan ju även meddela att jag har köpt ett årskort på Lidseberg, där kan man kalla mig en riktig göreborgare:)

Men vädret va antingen för varm eller för kallt o regnigt, så nu när ja flyttar till gbg ska det bli nöjesfält...

På topp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0