Ja ja Hurra

vi har fått en lägenhet.. wiieeee..
en lägenhet på 76 kvadrat i Johanneberg!! Känns lite väl stort och onödigt med tre rum men det får gå..
Hobby rum kanske=) Vi får den nu på onsdag.. asså IMORN och vi måste vara ute ur denna till torsdag!
det ska bli skönt att ha en lägenhet i minst ett år.. nu känns detverkligen som om vi har någonstans att bo under en lång tid och man kan slappna av lite mer.. nu är det bara jobb som saknas!!
ska till arbetsförmedlingen idag och skriva in mig.. blääääää...

Till helgen ska jag dra en hemvisit till Mjölby tänkte jag!!
Det vankas kräftskiva... och det ska bli skönt att komma iväg lite till Mjölby och hänga lite!!



Hittade denna bild från mitt och Linneas rum i Oslo.. måste säga att det är det mysigaste rummet jag någonsin bott i.. ( när det var städat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0