mjölby-gbg

Lägesrapport:

Vi va hemkommna från Gbg där vi vart i 5 dagar!! Tog bussen upp till Mjölby där vi skulle va hus hundvakt ( mamma o pappa ska till grekland) och min väska med kamera , ipod, kläder och annat vart också snodd på bussen upp... FAN F*tt*...

Firade min födelsedag, tog bilen ner en dag till gbg lämnade alla mina saker i nya lägenheten och flyttade dit cralls säng!! blev utång i gbg med drinkar och gott snack.. tog bilen nästa morgon upp till mjölby..

Ankan och enok kom till oss och grillade och sov över en natt... de ville verkligen se om mjölby verkligen existerade... snart ska vi ner till gbg igen då vi ska flytta dit FÖRGOTT... ahhhhhhhh helt sjukt!!!

Idag regnar det, annars skulle ja malin elin i crall spelat tennis.. ICKE... Så nu sak vi in o mysa på IKEA istället...

 

Ja där är han!!! Min kille redo att plocka svamp!!!

En Mojito sitter aldrig fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0