staden där det alltid regna .. Göteborg

Dagarna bara rullar på i Göteborg!!
Besöket i Oslo gjorde mig lite fundersam om ja verkligen ville bo här i Göteborg eller om ja skulle sattsa på Oslo igen!! Men såfort ja kom hem till Göteborg så kände ja att det var här jag ville vara just nu..
Jag har sökt jobb på Myrorna nu, och på EMMAUS BJÖRKÅ.. det är en jätte cool secondhand butik på Linnè gatan.. skulle vara jätte kul att jobba där.. Tror det skulle passa mig med.. nu ska vi snart på en annan lägenhetsvisning ungefär vid korsgatan på en 3:a!!



Igår gjorde jag Nasi Goreng åt mig och crall..
vi har hittat en jättemysig krydd butik på haga där de sålde nasigoreng krydda med...
det vart as gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0