mot staden


Kom upp till stockholm vid 12 kanske , då va tåget 30 min sent.. Det va ju helt okej ändå..
Vi gick till hennes lägenhet/rum på gärdet och det ligger verkligen super bra till.. 1 min från tunnelbanan typ!
Vidare mot gamla stan där vi åt en sallad!!
Vi höll i vår linnea och matilda tradition att ta en öl mitt på dagen.. så vi gick från ställe från kl 15.00 - 23.30.. har sett dom flesta av söders hak nu och vi slutade på morfar ginto.. dit kom även fanny och tog en öl med oss=)
Henne har jag inte träffat på år och dagar, vi kanske skulle fira nyår ihop med!!
  • NU ska linnea och jag äta frukost för at sedan dra ner till stan och fika, gå på slottet, gå in till livrustkammaren och ja.. sånna saker som man gör i stockholm...



Denna västen har jag tjatat om innan att jag vill ha.. Och nu hittade jag den Här i stockholm på REAN..
200:- kostar den nu mot tidigare 400:-.. klippt o klart så fick man en nyårsklänning..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0