rosor är röda violer är blå... vaaa


Fick förövrigt ett blombud till jobbet för ett tag sen...
Crall hade skickat 10 röda rosor till mig.. vad som stod på kortet är hemligt=)

 

Idag vet ja itne vad jag ska göra.. eller jo det vet ja ju faktiskt.. först ska ja jobba, gick upp tidigt idag för ja kunde inter sova.. köpte föresten soja mjölk igår.. och det är svingott.. har aldrig druckit eller gillat mjölk sen jag slutade amma typ.. så sojamjölk är perfekt för mig!! sen ska ja gå o klippa mig vid 3 .. sen ska vi städa hela lägenheten.. för min PAPPA kommer på lördag och stannar tills måndag.. vi ska gå på hockey, äta middag med cralls föräldrar/syster/deras vänner/sebbe/hansbror/flickvänner ja ett jävla gäng.. ska bli kul.. Gå på Lisebergs jul kanske vi hinner med..

här är en bild på mitt jobb föresten.. det är ju absolut inte hela.. men ni ser kassan och TV är salladsdisken..

vi har en hemsida nu med www.freshcafe.se gå in o kolla vettja


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej! Hoppas allt är bra!

Åh, vilken gullig kille du har :) (om ändå min kunde göra så ibland) hehe.. & vad mysigt det såg ut på ditt jobb, trivs du?

Kram Sofia H

2010-12-03 @ 19:15:50
URL: http://fiagurl.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

Hej sofia=) ja jag trivs jätte bra!! jag har ju aldrig jobbat med något liknande förut, bara på Intersport!! så nu rullar jag wraps och gör sallader!! det ligger vid Järntorget i göteborg.. jättemysigt!!!

ja killen är mysig ibalnd.. han har sina stunder;)

kram kram

2010-12-04 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0