skridskor på Heden



Igår va vi och skulle åka skridskor på Heden...
Va somvanligt lite skeptisk inställd till hela denhär skridskogrejen.. Men sebbe och therese hade styrt upp det så ja hängde med..
och det va fakstiskt svin kul!!! det började totalsnöa efter 10 min och de va jätte mysigt..
sen att man inte va någon stjärna på skridskor kan ju kvitta!!!



 

Nu ska jag snart gå upp och dra mig till jobbet!!!  sen väntar ett "basic step up" pass på fysiken..

va kanske 5 årsedan jag va på något pass!!! så nu kommer jag där med mina tights och urtvättade bomulls tröja.. när dom flesta andra går med fina små träningskläder med matchande färger och fina märken.. ahhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0