Tiden mellan 07.10 - 08.43

Jag sover inte och jag är inte vaken...
Tiden därimellan.. typ mellan 07.10 och 08.43...
Då är tiden när Crall gått till jobbet och jag ska gå upp, när ja är lite för pigg för att sova och för trött för att gå upp!!
Ja ligger verkligen i någon dvala och drömmer i oändliga mängder, saker från barndomen kommer upp..
Saker ja aldrig tänkt på innan.. Minnen som ja trodde inte fanns kvar...
Ahhhh det är konstigt iaf...  PÅ något sätt hatar jag jag den tiden , men på ett annat så älskar jag den!!!!

Hmmm det va nog bara en konstig tanke såhär kl 09.24 och jag har nu 7 minuter på mig att göra mig iordling och gå till bussen...

Föresten var jag på Step up igår och det va en annan istruktör, hon hade jättesvåra kombinationer och jag stod där som en idiot!! Alla gick åt höger och jag gick åt vänster... typ så höll det på i en timme, ja va sjukt okoncentrerad.. och det enda jag kunde tänka på va hur svettfläcken på intruktörens tröja blev större och större i en onormalt hög fart???

Nä.. ha en bra dag.. väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0