torsdag..

En till vecka är snart slut..
det går så himla fort!!! imorn fick jag ett infall igen och gick in till en frissör och bokade färg/klipptid..
mitt hår ser ju faktiskt ut som skit o ja kan typ inte ha nersläppt... senaste gången ja klippte mig va på bali.. och frissören hette linnea och hade en nagelsax... jag ni kan ju tänka er?=)

så imorn blir de ny frilla.. hade tänkt mig lite åt det gråa hållet.. typ jätte matt blond silver..

Den här färgen på hår är as snygg tycker ja.. inte lika mycket slingor.. men nått åt det hållet..

nu ska ja ut och ta en promenad i snön..

crall skulle "vila" i sängen lite och har legar där i snart 2 timmar.. så ja låter honom ligga kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0