2 år sedan????

letade runt lite på internet... på min gamla bilddagbok... ha

hittde bilder från exakt 2 år sedan!!! jaaha, såhär såg man ut då!! sitter just nu med en askblond färg i håret och väntar på att verkningstiden ska rinna ut... det ser inte så ljust ut!!! har nämnligen bestämt mig för att bli blond igen!! ja ska dock inte klippa mig kort som ja gjorde för 2 årsen!!! men blont ska det bli, o ja ska inte rusa in i det, för då blir det ORANGE har ja lärt mig.,.. haha...

en liten liten blond matilda ska ja bli igen!!!!

fast med 2års mer erfarenheter och två års mer kärlek!!!

får mig att tänak tillbaka!!! 2årsen satt ja i min egna lägenhet och trivdes inte alls, ja va helt flummig i livet och visste inte vart ja skulle ta vägen eller va ja hade för drömmar och planer, idag känner ja mig ändå lite mer kontrollerad och lite mer säker!! men ja är ändå sjukt barnslig och fortfarande lite lost!!! ja kanske bara är lite senare än andra!! men så får det va... ja är iaf en gladare och possitivare människa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0