ibland måste man dra en græns!! och ja drog min!!!



www.wallsofglass.se

Fick ett mail av djurens rætt och de lænkade till denna utstællning som skulle hållas i Umeå, men det fick læggas ner pga att ægarna till galleriet tyckde det va før "starka" bilder!!!! OCH, det ær ju verkligheten som har fotograferats bakom låsta dørrar!!! Alla har væl rætt att se vad som man væljer att stoppa i munnen? jag børjade iaf gråta av deras bildspel och har nu bestæmt mig før att sætta lite mer grænser før migsjælv! Just nu ær ja vegitarian och har vart det ett bra tag nu!!! Har undvikit att køpa saker i skinn och anvænda saker i skinn!! Det har gått jætte bra! kænner nu æven att ja ska sluta med allt som bidragit till att ett djur fått sætta livet till, dvs gelatin, godis m.m!!!! Kænns totalt onødigt! Djuret har ju døtt bara før att godiset ska va lite segt hallå??
 nej tack, inget mer gelatin godis før mig!!!
Gott o blandat, salta fiskar och djungelvrål ær exempel på godis utan gelatin!!!
Ja har valt sida!!! Ja ær på er sida kæra djur!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0