snurrig

Tankarna har börjat snurra igen!!! Va ska hända nu? ja vill verkligen ha nått planerat, nått mål att gå efter!! Problemet är väl att ja ändå samtidigt trivs så bra här, ja har en säkerhet här som ja är rädd för att lämna.. men å andra sidan så kan ja ju inte gå o vara rädd hela livet.. man måste ju chansa ibland med!! något som alltid funnits i blodet som inte går ur är barcelona... så fort ja hör spanska eller kommer ner till spanien, så känner ja mig hemma.. ja känner kulturen i blodet och ja vill bara ner till värmen igen!!! vill verkligen lära mig spanska påriktigt denna gången!! o så får det nog bli!! livet efter sommmaren är nog det som oroar mig mest.. men men, de löser sig va , elle?

 

JAG SAKNAR BARCELONA

 

förövrigt så är ja ledig idag och ska just gå ur sängen som ja legat kvar i en timme förlänge! tänkte gå o sola, sen hem o tvätta med SILVERSHAMPOOoooo som ja lever på just nu... sen ska ja ner till stan o handla en vanlig svart tröja som går att ha till allt.. och sist men inte minst ska ja gå till crall och vara väckarklocka beställd till kl 13.00... vi ska äta frukost o gå vinterpromenad, de snöar sådär mysigt nu.. ja ja.. upp upp och iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0