tisdag eller....??

Jaha, trodde det va onsdag idag, men ICKE... 05/01-2010 är en TISDAG.. fuck
jaja... har bestämt mig för att ha en livsnjutardag för mig själv, vilket innebä'r följande!!!
  • Shoppa ( köpte 2 tröjor från MONKI, se bilderna nedan)
  • duscha tills varmvattnet tar slut
  • Titta på en Sienna Miller film
  • sova minst 8,5 timmar
  • göra en anisktmask

Ja det var det ja tänkte göra!!! Och imorn slutar jag 4 så jävla skönt!! Linnèt är ledig så det blir nått av kvalitè tror jag!!! Kollade igenom min blogg igår, har kommit fram till att det är ju typ världen bästa dagbok man kan ha, satt i en halvtimme och bara läste massa gamla inlägg! Ja saknar den... och nu känns det bra att skriva igen!!! Som igår så hade ja helt glömt bort när ja satte in min p-stav.. vipps, in på bloggen och där hittade ja datumet.. perfekt!!!

Detta köpte jag på MONKI... lätt hett

DAGENS vill HA på MONKI


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejsan! Hittade dig och din blogg när jag satt och letade efter lite annat och fastnade en bra stund i din värld - Ta hand om dig! Vi tänker på dig och saknar dig! Kramar från oss alla -speciellt från Alfred o Melker

2010-01-06 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0