tarminflamation

skit... då har man tarminflamation!! dvs någon bakterie i tarmen som gör att ja får kramp och diarè typ ( ursäkta mitt grova språk) googlade upp det och det stod att det kan vara en kronisk sjukdom med=/ fan

ja ja, detta är nog den sista dagen ja sak va hemma nu!!! känner att ja kan nog gå till jobbet imorn!! även om min mage just nu låter mer än datafläkten=) igår drack aj även ett glas apelsin juice utan att tänka på det.. ajjjjjjjjjj det satte verkligen igång magen och halsen bara sved!!!

nu ska jag nog spela lite stronghold ( mitt favvo spel som ja nyss laddat ner)

hej hej tarmland


Kommentarer
Postat av: Jodie

Bajs Malte!!!! ;)

2010-03-12 @ 01:44:20
URL: http://jodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0