hmmmmm


Jaha, då var det tisdag igen! Har jobbar och det har vart en dag med massa kunder och massa att göra!! det är kul för att tiden går så himla fort, kanske lite för fort.. Jag jobbar bara 50-65 % Kan va kul att göra nått mer på dagarna.. typ som en sånnhär.. Crall ska på after work med sina jobbpolare.. Och vad ska jag göraHar vart och tränat men ja känner mig fortfarande sjukt rastlös...den här gamla rastlösheten som bara jag kan få ibland.. när huvet bara snurrar och jag måste dra mig UT och Aktivera mig innan mina tankar drar ner mig ännu längre!!!

Sååååååå... nu ska ja hitta på nått.. Hmmmm jul närmar sig och julstressen kommer.. eller? det är ett bara ett I-lands problem typ : vad ska ja lägga mina pengar på.. ddaaaaaaa

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0