det rullar på...

NU är det en nya vecka igen!!!
Jobbet på Fresh rullar på.. Jag lär mig verkligen nya grejer varje dag!! Och det är allt från att göra salsa till att rulla wrap och hacka lök på rätt sätt..
jag trivs verkligen med jobbet , sara och andreas som ja jobbar med är verkligen hur sköna som helst..
lägenheten börjar växa fram med..

Idag har jag vart ute o sprungit, sen badade jag lite badkar... ja ääääälskar verkligen vårt badkar..
sen mötte jag upp sara och vi hade en myskväll i hennes säng med hennes MINI tv...

Nu ligger ja hemma i sängen som alla andra flickvänner och väntar på min kille som är borta på killkväll och tittar på Fotboll...



Hittade en gamal bild som Linnea tog på mig och Crall en sommar uppe på hans takterass..
Saknar sommaren , men ja älskar verkligen hösten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0