Ullared

JAAAAA....... Jag har vart på Ullared... jag svalde min stolthet och köpte tom bakplåtspapper...
men det va faktiskt ganska kul.. men det var ju faktiskt ganska kul.. vi har ju nyss flyttat in i lägenheten så det är en massa saker som behövs.. Vi köpte bla  kaffebryggare, hårfön, väggklocka, ljus, handdukar, dukar och massa annan skit..



Nu har ja kommit igång att jobba på Fresh med!!
Just det, för alla er som inte vet så har jag fått jobb på Fresh, ett ställe som säljer sallader och wraps...
Jag jobbar bara 50% änsålänge.. men det kan bli mer sen, trivs rätt bra med 50% just nu med=) bara jag inte går minus på kontot i månaden så är ja nöjd..
tycker det är as kul att jobba på Cafè/restaurang.. det är nått nytt..
tycker om stressen med...

ja ja, nu börjar snart lite sällskap ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0