veckan....

Jaha.. det har gått lite tid nu!! har jobbat 3 dagar denna vecka=) Och veckan har gått sjukt snabbt!!!

Måndag
: Crall och jag storstädade lägenheten! hmm ja fick ett tips av danne att hans kompis sara på Fresh behövde en personal till tors- fredag på hennes lunchställe... så ja jobbade där idag o ska va där imorn med.. skit kul att jobba på ett matställe, men stressigt=)

Tisdag: Började dagen med att jobba 10.00-14.00 på Smyrnakyrkans cafe.. Ja får ingen lön men ja känner att jag gör något bra! och det är kul med nya  erfarenheter och att träffa nya människor.. mamma kom med tåget och vi gick på quiz på kvällen med cralls mamma och pappa.. de va super trevligt

Onsdag: mamma och jag tog en heldag på stan och shoppade lunchade och hade det allmänt jävla bra i soliga Göteborg..

Torsdag: Jobbade på Fresh.. super kul och supertrevliga människor.. hoppas ja får fortsätta lite=) Kom hem och hade myskväll med crall

Jaha.. nu är det la läggdags.. ska jobba imorn med.. ska bli jätte kul, sen så kommer peter o veronika på taco imornkväll...

Ahhh livet e ganska bra nu när man har nått att göra på dagarna=)



Detta är förövrigt mina fina muffins som jag bakade för ett tag sen..
Men dom är slut nu, ska snart göra nya tänkte jag..
denna gången ska ja inte köpa en mix ( häll i 3dl vatten och 1dl olja så är det klart muffins)

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0