flytt på G

Jaha.. då ska man flytta igen.. det känns ju typ som om ja nyss flyttade hit till denna lägenhet.. VI fick bara bo här ett år, men som tur va fick vi hyra cralls chefs lägenhet i andra hand!!! den ligger på detbästa av de bästa ställena i göteborg.. nämnligen i majorna, MITT I CENTRALA majorna.. i ett 1800-tals hus med 2 kakelugnar och 3 m i takhöjd , 86 kvadrat.. wieee.. bäst bäst, ett av göteborg älsta o bästa bageri ligger i närheten.. PLUS cafè "häng mattan" som bara serverar vego mat=) hur perfekt som helst!!!!

idag vaknade ja upp och tittade på lite bilder, bla oslo.. kom på migsjälv med att sakna det så sjukt mycket.. ja vet att de bara är en stad man inte stannar i.. men ja älskar den ändå..
Göteborg känns mer som en hemma stad, dom flesta ja känner bor ju här.. nu har ju min bror flyttat hit med, vilket gör mig sjukt glad o lycklig...


Här är en mixbild p?å mig o alex=) vem är vem??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0