way in west

ja vet att ja har världens tråkigaste blogg... men jag har bara vart upptagen med ditten och datten.. älskar verkligen att skriva dagbok och att ha det som ett minne.. nu ligger ja här i min ensamhet och kollar gamla inlägg...

ganska mysigt att se hur jag tänkte förr och vad jag höll på med..

just nu är det way out west.. vi skulle på "those dasning days" men det va så sjuuuuukt lång kö så vi kom inte in..
dom andra drog till en klubb och skulle döna.. själv jobbar ja imorn till 15.00 och efter det blir det festiva.. 17.20 börjar The Hives... yessssss

detta var under peace and love.. hittade värsta bästa fjäder örhänget som ja köpte av några hippie brudar.. love it..

god natt.. mjölby / göteborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0