Måndag



En ganska bra dag idag!!!

Började dagen med att skicka in mail till ett bemaningsföretag.. Sen mötte jag Tessan och åt lite lunch i Haga!!!
Därefter gick jag till arbetsförmedlingen och sökte två jobb!! Sen vidare till gymmet och tränade i 1 1/5 timme!!! GÖTT.. Har verkligen kommit igång med träningen nu och kan se lite resultat iaf!! Sen va det bara hem och duscha och iväg till min PROJEKT LEDNINGS kurs som började idag!!! Det va jätte kul o alla verkade va super trevliga!! Fick 30 sidor att läsa igenom tills nästa vecka.. phuuu de märks att ja inte läst på ett bra tag!! men det bästa är att ja tycker det ska bli kul o jätte intressant att läsa denna kursen och det gör mig motiverad!!!




Imorn ska jag börja dagen med en god frukost med mina färska groddar som ja har fått hyper på o äter jämt!! Sen ett pass flowing yoga på gymmet... SEEEEEn ska jag på ett möte med en personlig jobbmänniska som ska hjälpa mig att få jobb!! Och efter det ska ja till Intesport o lämna CV... Sen ska ja hem o göra mat och sist men inte MINST ska ja Madde o Emelie ( skater Döner Crew ) till Nothing Hill ta en öl o gå på Quiz...

Kommentarer
Postat av: Louise

va bra att kursen känns kul!!!! =D=D=D glad för din skull jag!! =)

2011-01-25 @ 10:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0