Torsdag



Idag har jag vaknat till fågelkvitter och soluppgångs ljus....
Nej jag har inte sovit utomhus, nej jag är inte på Bali...
  • MEN JAG HAR FÅTT EN SÅNN WAKE UPP LAMP AV CRALL I JULKLAPP
Det va ett jävla meck att ställa in den.. men sen vaknade man av att solen gick upp och fåglarna kvittrade, jag vart så imponerad av det att ja va tvungen att ställa den en gång till o somna om o vakna igen till den.. ja bytte dock naturljud.. man kan få åska, vatten ljud, fåglar, vargar....


NU har vi hafe en lång morgon med bus och brottning, frukost, kramar och skratt...
Ja ska möta Jenny snart o dra ner på stan ta en fika...
Crall tycker förövrigt min blogg är jättetöntig och hånar mig för den..
men de skiter ja i.. bara för det får du en bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0