Världens coolaste nyår?



Nyår i stockholm vart en succè.. vi började med en pannini på stan.. Mötte upp Anna och gick hem!!!
Sen satt vi på Linneas gröna matta och drack vin samt lyssnade på en massa gamal musik.. Linnea fick min inflyttningspresent ( en uppblåsbar palm) en sånn som alla igentligen vill ha men ingen vågar köpa..
Vidare mötte vi upp Gunnar, rebecka, deras kompis från NY.. drog ut till Mälarhöjden på nyårfest i ett stort hus..

Och vilken fest sen, ja hade så kul så att 8 timmar (som vi var där) verkade som 2??
I huset ( som var ett vegan kollektiv) fanns enormt mycket olika människor : pop-killar från GBG, hippie människor, punkare, 80-tals brudar, polis punkare, lesbiska, hetro, norskar, norskar i smoking,bummare... Ja det va en enorm blandning människor och jag  ÄLSKAR DET..

Bland alla dessa människor så kände jag mig förj*vla tråkig.. va fan, ja va den som va typ mest "normal".. annars brukar ja va den som kanske sticker ut.. men icke..
jag hade iaf svinkul.. sen drog det fram ett Dj.bås och kvällen kunde inte bli bättre.. vi kom i säng vid 05.00 vilket tyder på en bra kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0