Fredag ohhh yhheee



Igår kom min bror hit till göteborg.. vi hann inte göra så mycket för han kom vid 8 kanske.. lagade mat o kollade på film.. Idag jobbar crall och alex har en arbetsintervju med kl 2.. sen ska vi nog kanske till Liseberg.. ja ja jahurra...
I onsdag så var vi på studen fest hemma hos familjen Enoksson.. det va supertrevligt!! fick ta taxi hem sen..

Så i onsdags fyllde Crall 28år.. han fick frukost på sängen och jag bjöd honom på after work sen..
igår hade vi lite kalas här hemma och bakade en överaskande god tårta, ( ni vet den med mosad banan och vaniljkräm i, toppad med grädde och jordgubbar )

Här har ni födelsedags barnet när han är som sötast!!




Jag panikhandlade en tröja, torrshampoo, skor till student festen.. fick dra direkt från jobbet.. men denna tröja hittade jag och ja älskar den...



Nä nu ska ja ta o väcka bror.. sätta på lite kaffe samt placera mig på balkongen o läsa gårdagens aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0