hemma i mjölby? eller är det hemma?



Jaha.. tillbaka i mitt råtthål på grusgatan.. måste säga att det är skönt faktiskt! även om det inte är lika fint som när ja bodde här! det saknas sissosiidär 46 kort, vykort och tavlor på väggarna som mamma tagit ner... men men, mitt myrtäcke, myrkudde, giraffen, grodan och nallen murre är här.. det är en viktig del!!! Har vart kanon väder idagoch ska vara det imorn med!!! ska till min morbror o kusiner imorn med emrik ( min granne som går i 2.A ) de har fått lamm ungar som vi ska kolla på. ska hämta emrik på vasaskolan där han går till kl 1.. ska bli skoj o kolla in min älskade barndomsskola igen!!!

  • En Matilda och en Madde på bästa fest humör


Det vart 8-bitarsfest med tv-spelsmusik på Chalmers... Sjuk kväll och sjukt skoj.. peppen var på topp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0