jappidu


Nu ska jag iväg och jobba min andra dag på bergaborgens förskola. Det är ett kooperativ i majorna det med, fast med en Ur och Skur inriktning!!! vilken tur jag har ibland va!! Trivs jättebra på detta dagis med, men ja ska nog bara va vikarie där i några dagar nu tills alla fröknar är friska o krya!
Igår fick jag och crall rycket och städade lägenheten, sen drog vi ut på promenad och jag visade honom mitt ödehur jag vill ha i 24-års present.
Just det, ja fyller snart 24 och det känns som om livet bara passerar omärkbart förbi..eller?


Snart är det Peace and Love.. Ska bli askul! Ska hänga med brorsan, emelie o julia.. sen känner vi en viss husvagn som ska hängas med och kommer invarderas om det regnar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0