Lowa föresten!!!

JO.. senaste gången jag va hemma hängde jag jävligt mycket med Malin och Lowa ( min bästa kompis barn).. på nått sätt känns det också som en släkting..
jag gillar henne som satan, och nu är hon inte längre rädd för mig=)
Ska hem snart igen och så ska ja hänga massa mer med malin o lowa såklart.. för hon e tuff.. ahh de är hon!!!



jo om någon undrar varför ja ser onormalt brun ut så har ja inte dragit 1 timma i solariet, utan va nyss hemkommen från Jordanien!!!



P,s all färg har försvunnit nu så det är lugt,,,

Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnosar ;) Är alltid så roligt att träffa dig min gurka. Fasen att det blir så sällan! Saknar dig som vanligt, trots att vi uumgicks för några timmar sen <3

2011-06-26 @ 00:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0