torsdag

Dagarna går!!! dagarna flyger, eller rinner förbi... brasilien som låg mig så nära förut är nu så långt bort.. vardagen börjar komma tillbaka och jag vet inte om jag älskar det eller hatar det... att göra ingenting här gör mig bara deppig och får mig att könna mig meningslös, medans i brasilien när man satt där o inte gjorde nått så njöt jag som ingen annan... har aldrig slappnat av så någongång innan...



valborg spenderades iaf i en park med folköl och att titta på chalmers cortegen... solen värmde o det va ganska gytt



för att inte bli dum i huvet eller deppa ihop totalt efter min resa nu så har jag börjar träna som fasen igen.. tränar mån,tis,ons,tors och fredagar brukar ja simma..
det hjälper faktiskt och groparna i livet blir inte lika djupa...
snart är det helg o skönt är väl det.. gött att blåsa ut huvet lite!!!

fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0